Atelierul de Publicitate

Go to content

    
   Denumite generic „bannere”, „mesh” sau „afișe de mari dimensiuni”, produsele de print outdoor sunt poate cele mai des utilizate materiale de promovare la exterior (outdoor), dar și la interior (indoor).

   Tehnologia care stă la baza acestor produse o reprezintă imprimarea cu cerneală rezistentă mecanic, la intemperii și UV, pe un suport din plasă de fibră de sticlă acoperită cu PVC, cunoscut popular sub numele de „poliplan”, dar și pe alte tipuri de suport precum: autocolant, hârtie sau canvas.

   Cerneala folosită de noi, după o serie de testări prealabile, este de tip eco-solvent, cu rezistență și stabilitate crescută la expunerea în exterior, imprimată cu rezoluție de la 240x1440 dpi, dimensiunea maximă de imprimare dintr-o singură bucată fiind de 3,15 metri, și lungime de 50 de metri, dar se pot obține produse de dimensiuni mai mari prin sudarea mai multor elemente (exemplu mesh 20x20 metri).
    

         Tipuri de material folosite:

Frontlit - „poliplan” imprimabil pe o singură față, cu structură semi-opacă, pretabil la panouri publicitare, bannere cu expunere pe o suprafață nevitrată, panouri firmă, roll-up, x-banner, etc.
Blockout - „poliplan” imprimabil pe ambele fețe, cu structură intens opacă, dată de o inserție de carbon între straturile exterioare, utilizabil la bannerele stradale, panouri cu dublă-față (fără suport între cele două fețe) sau bannere cu o singură față, dar expuse pe o suprafață colorată intens.
Mesh - „poliplan” imprimabil pe o singură față, cu structură tip plasă, folosit la expunerile pe suprafețe vitrate (permițând luminii să treacă parțial) sau pe suprafețe necolorate intens ți unde este de preferat ca această suprafață să „respire”.
Backlit - „poliplan” imprimabil pe o singură față, cu structură translucidă, recomandat la expunerile cu iluminare din spate (panouri luminoase - cityligh, firme luminoase, cuburi luminoase)
Autocolant – material din pvc autoadeziv (atunci când este necesar, poate fi laminat pentru a ridica nivelul de rezistență mecanică) – utilizat pentru colarea vitrinelor, autoturismelor, plăcilor din materiale plastice, etc. Poate fi mat sau lucios cu spatele alb, negru sau gri. Deasemenea poate fi reflectorizant (signalistică rutieră).
OWV (One Way Vision) – autocolant / material din pvc autoadeziv cu perforații și spatele negru – permite trecerea luminii, iar din interior spre exterior nu este afectată vizibilitatea. Folosit în acoperirea spațiilor vitrate – geamuri autobuze, vitrine, etc.
Canvas – material textil, cu structură specială, utilizat în crearea tablourilor.
Whiteback – hârtie cu rezistență ridicată, mată, cu o vastă arie de utilizare: afișe de mari dimensiuni, fototapet, panouri publicitare cu suport, etc. La comandă putem imprima și pe alte tipuri de hârtie – foto, blueback (cu spatele albastru, pretabil în situațiile în care se acoperă o suprafață intens colorată).
Back to content